Blar i Publikasjoner fra CRIStin FHI på emneord "Pasienttilfredshet"
Viser treff 1-6 av 6
-
Pasienters erfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern. 1. kvartal 2020, Nasjonale resultater
(PasOpp-rapport, Research report, 2020) -
Pasienters erfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern. 1. kvartal 2022, Nasjonale resultater
(PasOpp-rapport, Research report, 2022)Rapporter fra første kvartal: Brukererfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern I 2019 utviklet og etablerte Folkehelseinstituttet (FHI) et system for kontinuerlige, elektroniske målinger av brukererfaringer i psykisk ... -
Pasienters erfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern. 1. kvartal 2023, Nasjonale resultater
(Research report, 2023) -
Pasienters erfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern. 3. kvartal 2020, Nasjonale resultater
(PasOpp-rapport, Research report, 2020)Hovedbudskap Hopp til tabellrapporter på alle nivåer for 3. kvartal (deretter åpne Vedlegg+) Rapporter fra tredje kvartal: Brukererfaringer med døgnopphold i psykisk helsevern I 2019 utviklet og etablerte Folkehelseinstituttet ... -
Pasienters erfaringer med døgnopphold i tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB). 2. kvartal 2021, Nasjonale resultater
(PasOpp-rapport, Research report, 2021)Rapporter fra andre kvartal: Brukererfaringer med døgnopphold i tverrfaglig spesialisert rusbehandling I 2019 utviklet og etablerte Folkehelseinstituttet (FHI) et system for kontinuerlige, elektroniske målinger av ... -
Pasienters erfaringer med norske sykehus i 2020. Nasjonale resultater
(PasOpp-rapport, Research report, 2021)Hovedbudskap Spørreundersøkelser som måler pasienters erfaringer er akseptert som ett av flere gyldige perspektiv for å beskrive kvalitet i helsetjenestene. Erfaringene til pasienter som har vært innlagt på somatiske ...