Kan skoleprogram påvirke kunnskap om psykisk helse hos ungdom?
dc.contributor.author | Myrhaug, Hilde Tinderholt | |
dc.contributor.author | Ekeland, E. | |
dc.contributor.author | Bundz, E | |
dc.contributor.author | Langengen, I N | |
dc.contributor.author | Nylund, HK | |
dc.date.accessioned | 2018-03-10T23:12:03Z | |
dc.date.available | 2018-03-10T23:12:03Z | |
dc.date.created | 2018-03-08T23:38:00Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.isbn | 82-8121-037-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2490001 | |
dc.language.iso | mis | |
dc.publisher | Nasjonalt kunnskapssenterfor helsetjenesten | |
dc.title | Kan skoleprogram påvirke kunnskap om psykisk helse hos ungdom? | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 34 | |
dc.identifier.cristin | 1571623 | |
cristin.unitcode | 7502,0,0,0 | |
cristin.unitname | Folkehelseinstituttet | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |