Skoleferdigheter og psykisk helse hos 8-åringer. Betydningen av pedagogisk praksis i barnehagen og læringsmiljø i skolen
dc.contributor.author | Helland, Siri Saugestad | |
dc.contributor.author | Wilhelmsen, Tiril | |
dc.contributor.author | Alexandersen, Nina | |
dc.contributor.author | Brandlistuen, Ragnhild Eek | |
dc.contributor.author | Schjølberg, Synnve | |
dc.contributor.author | Wang, Mari Vaage | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T10:21:20Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T10:21:20Z | |
dc.date.created | 2019-04-15T14:06:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8082-951-1 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2711890 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Folkehelseinstituttet | |
dc.title | Skoleferdigheter og psykisk helse hos 8-åringer. Betydningen av pedagogisk praksis i barnehagen og læringsmiljø i skolen | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 58 | |
dc.identifier.cristin | 1692680 | |
cristin.unitcode | 7502,3,10,0 | |
cristin.unitname | Avdeling for barns helse og utvikling | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |